Wednesday, December 08, 2004

my thoughts

k.uhm...so i wanna say sorry for the most of the part not writing in English today.
i'm so feeling inferior to lacking of my English ability. but i really wanna note the thing to self, so let me allow to write in Japanese.

JAP:最近は自分のことについて色々考える。
もうすぐ2004年も終るからかな、こんなこと考えるの。
なんかちょっと悲しい気もするな。日本人のくせに一年の大半をモントリオールで過ごしてしまったあたし。
来年からは本格的に英語の授業が始まり大学にも入学し・・・・色々忙しいかんじがする。来年そうそうあたしはこのホームスティからおさらばしてルームシェアをする予定。
色々なことがいっぱあたしの中に入ってきていっぱいいっぱいで毎日を送ってるかんじ。ちょっと振り返ると、あたし何やってるんだろって思ってみたりもするかも。色々考える年です。21ってもういい大人だよね。自分のすべてのことに責任をもたなきゃで、その意味ではあたしは何してもいいはずなのに、自立してるはずなのに、まだまだ親のすねかじって生きてるあたし。飛行機で十何時間とかかってしかも時差まである遥かかなたに住んでるのにまだまだあたしはお子ちゃまだなってかんじる。もっともっと自立しなきゃ。強くならなきゃってよく考える最近。そんなことを考えてて、知らないうちに自分を追い込んでて、自分の中でそれがいっぱいいっぱいになるとそのいっぱいいっぱいなのと一緒に自然と涙があふれてきます。そんなことがしばしばある、こっちきてから。きっとそれは無意識のうちに自分の中で自分の理想とする自分があってその自分になかなかたどりつけなくて、もがいてもがいて・・・それでもやっぱりおいつかなくてその自分になかなかなれなくて、悲しくて苦しくてやりきれなくて・・・自分でどうすればいいかわからなくて、悩んで悩んで・・・・・・そしてポロリと涙があたしの目から零れ落ちるんだね。そのときはじめて自分の「弱さ」に気づくことを許されるんだね。そしてその涙と同時にあたしは自分の中に「強さ」と「可能性」を発見する。これがあたしの人生の「一歩」



the following is one of my favorite words.

success....
success is doing the best u can,
in as many ways as u can.
it is being just and honest and true
not in a few things, but in everything u do.

always look ahead and never look back,
believe u can make all ur dreams come true.
Always believe in the best u can be
and have faith in the things that u do.

forget about mistakes u made yesterday,
the lessons u learn will prove valuable for today...
never give up and think that ure throught....
for there's always tomorrow and a chance to begin brand new.

it is in dreaming the greatest dreams...
and seekinbg the highest goals...
that we build the brightest tomorrow...

there is no limit to the goals u can attain,
or the success u can achieve...
ur possibilities are endless as ur dreams.

whatever it is that u seek in life,
whatever ur dreams and what u hope to chieve,
whatever u try to reach - whatever u plan...
can all be yours - if only believe u can.




did u feel it? 'cause i did.
this is the message from my precious person.
actually, u can find it at the hospital in Montreal.

k.gatta go. just wanted to straighten up my thoughts.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Dear Megu

Hi!!!How are you?!
Today,I wanna write in English..aha-ha!!

I'm great fine&happy that Keion's member(yamazaki,hasiguchi,mito...e.t.c.) praise me because your Drum's skill is nice!!!
So,I have practiced very hard...I was worth doing!!
...Tomorrow,I play music at final LIVE!!DO MY BEST☆

By the way...

I was also sad in watching your messege(;。;)
You're only walking straight life what you had believed.
well...if I think going abroad alone,I will be panic!!
Surely,I will cry everyday&night..ue--nn!!
...Maybe, you are hard more than I think.
But...but,you must be brave&strong before..so,you lived in Japan.
So,Cheer up~~~♪
Don't cry and remain negative!
It is not gooood to think something difficult!!
Let's enjoy your life optimistically♪

We support you from JAPAN☆★☆
We're looking forward to coming back in Japan on next year!!!

Well,,,byebye!!

From mattyan

4:38 PM  
Blogger megan said...

thanks for your message.

have a great concert.
u guys are great:)
i really wanted to join it.

i'm looking forward to being reunion;)

8:03 PM  

Post a Comment

<< Home