Tuesday, August 09, 2005

another day

ive been soooooooooo stressful these days...
everything doesn't go well.


*sigh*


what am i supposed to do!?
what should i do!?


*depressed*


omg, i donno what to do.
if god exists, i would beg a piece of happiness.


[...] am i selfish, because im not poor, i have a bf,
i love my family& friends and im loved( i think.)
but im not satisfied and moreover, im wanting a happiness!?


maybe, maybe not.






people are nuggets of wisdom, lumps of confidence and chunk of greed.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

とても気持ちはわかる。けど不満やぐち、ないものねだりばっか連打やと何にも満足できなくなってまう。俺も刺激欲しい人やからあきやすかったりささいな事に喜べない時がある。自分と向き合ってみてはいかがでしょ。幸せは自分で感じとるもの、神に祈るものじゃないと俺は思う。願いたくなるくらい大変な時もあるのかもしれんけど。余計なお世話やね、では。

5:28 AM  
Blogger megan said...

なんかねぇ~何やっても、何頑張ってもうまくいかない感じがする時期なんだよね。そんなときってない?んでやること全てが裏目にでて、自己嫌悪に陥るとか。かなり今はつらい時期かなぁ~なんが勉強とかじゃなくて、日常生活がね。ため息出たら幸せ逃げるってゆーけど、ため息が出るんやよねぇ~・・・。

1:51 AM  
Blogger megan said...

thanks for your advice!
uhm....no jokes?? i don't know what u r talking about??:b

4:05 PM  

Post a Comment

<< Home