Thursday, May 05, 2005

You made me laugh some
You made me cry some too
You sent me off into a world of pain
And made me someone new
You made all kinds of promises
But only some came true
Now I know you need me more than I need you
To think I used to love you
For reasons I don't know
You polished up my halo
And I dirtied up your soul
I sure had a good time
But we both know I can't stay
To think I used to love you but I'm leaving anyway
You know I'm not perfect
And I tried to make you see
Somehow you though of everything
But you didn't think about me
Lies and disappointment
Makes your world go round
It's to late save me so you might as well come down

12 Comments:

Anonymous Anonymous said...

こんちは!お久しぶりです!いいHPですね~シンプルで!SENのHPもこっそり見ました。あたし、いた笑。あずみ家なつかしいです(><) めぐさんと色々話したいよー。またMAILしますね!とりあえず挨拶までに☆ 

2:54 AM  
Blogger Roger said...

What? What'd you say Kei? C'mon, speak English, Megumi needs the practice. というか、ぼくはぜんぜんわからなかった。(><)

Marketing Management class をがんばってね。See ya.

8:20 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hi! Roger.I`m Kei,MEGUMI`s junior.I said "Hi!MEGUMI.It`s nice website.I saw SEN`s it.I found me in photo page.I wanna talk to you.send e-mail again.bye!" Do you understand? Sorry..my English isn`t very well.

9:30 AM  
Blogger megan said...

けぃちゃん>はははは。別に英語でじゃなくていいよw大丈夫^^わぁ~い。けいちゃんだwひさしぶりwまた遊びにきてちょうだいなwメールもどんどん送ってちょうだいw

roger> hey! don't tease my friend:p
thx for encouraging me. good luck ur master degree,too;)

11:27 AM  
Anonymous Anonymous said...

うぃ~!
早速、遊びに来たよ~!!
今度はホントに遊びいくからね~!
1人友達も一緒だけど…。

1:34 PM  
Blogger megan said...

おぉwみっちーだwまじかぁ~wwwこっちに来るの!?どぉぞどぉぞwいついついついついついつ???

4:05 PM  
Blogger Roger said...

Kei: Thanks, I understand. I didn't know HP is Japanese for Homepage. : )

8:02 PM  
Anonymous Anonymous said...

旅の軍資金もたまったことだし、夏休みに行くと思う。あとは、時間決めてチケット買うだけさ!
また詳しくは連絡させてもらうよ~!
お土産にちまき買って行こうかぁ~(笑)

4:32 AM  
Blogger megan said...

おぉぉぉぉぉwちまきが食べたいwみっちーにもあえてあたしゃぁ~うれしいwww多分はやめのチケットの方がいいと思う。夏休み~とかの時期に来ると普通にチケットばか高いから^^;

3:24 PM  
Anonymous Anonymous said...

そっか。
でも、お金はあるけど時間がなかなかないんだよね。卒論とかでさ。あと、もう1人も大学生だから、夏休みが一番都合がいいんだよね。
HISの人に安くしてもらう様に頼むしかないね(笑)

12:52 AM  
Blogger megan said...

はははwそうだねぇ~時間かぁ~。まぁ卒論の前にでもきたら??6月はフェスティバルがいっぱいあってマジおすすめwあと7月上旬に花火大会あるしねぇ~^^ほほほのほ。いいかんじよ。気候もいいし。

6:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

そっかぁ、いいね~☆
行くとしたら、八月中に行こうかなって!
チケット高いけどお金ならありますから(笑)
ただ、どうやってメグんとこ行こうかなって。。。 直行便がないからさ、どこ経由しようとか、どこで遊ぶとか。一応、レンタカー借りる予定だよ!

1:36 PM  

Post a Comment

<< Home