Tuesday, May 03, 2005

a new lifestyle....

1.wake up
2.ready to go out
3.study
4.study
5.study
6.eat
7.study
8.study
9.study
10.take a shower
11.sleep

blah.

took my first class yesterday.
soooooo many things to do.
(many things=just study.)
called my mom. i wanna see my mom.

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

めぐちんへ、よしのだよん!!
あなた相変わらずカッコきれいなのね。もったない、もったない。って何がじゃーって感じね、てへっ:-)
GWは長野のおばあちゃんち行ってきたわ。大掃除してきた。そしたら、あたしが生まれる4年前に賞味期限切れた缶詰め発見した(笑)
めぐちんは元気にしてますか?
また書くねー

よしの

11:23 AM  
Anonymous Anonymous said...

あ、よしのだ笑。
HPリニューアル?おめでと!
topページの写真見て、「あぁなつかしのめぐだ!」と一人で感動。
あと、私のホームページをリンクに入れてくれてthank you!
これでグローバルネットワークを広げてしまおう。ふふふ。

11:34 AM  
Blogger megan said...

おぉぉぉぉwヨシノじゃないのwなんて珍客(笑)あたしは元気だぴょw でも最近は一コマだけの授業と奮闘しております・・・なんでこんなに教科書分厚いんじゃぁーーってかんじ。うぅぅ・・・。日本のみんなにあいたいw

まりぴょぉ~・・・マリのHPはあたしゃぁいつもチェックして笑っておりますw マリの写真館あたし好きなのだぁ~^^こっちも時間できたらいっぱい写真撮って載せますwwwww焼肉食べたい(笑)

11:51 AM  
Blogger Roger said...

Wow, what's up with this new pic on your profile Meg? One word: Damn. I thnk Yoshi basically said the same thing. : )

GW's here, and I'm chillin' like a villain. I slept 12 hours today, total. Im gonna watch The Incredibles tomorrow. Take care, don't study too muchだよ。

12:00 PM  
Blogger megan said...

haha, thx roger.
put pic because of u!!lol.

12時間も寝たの!?
いいなぁ~あたしもそれくらい寝たい。
i think there should be GW here,too!! booobooo!!

12:52 PM  

Post a Comment

<< Home