Tuesday, July 05, 2005

my days

there were so many things that i've done these past a couple of weeks. so let's just say i'd enjoyed my vacation. although i've been losing appertize because of the weather, my body condition is quite good. also there are a lot of events in this season here, so i've spent most of the time outside. i've walked a lot.
however i've been thinking that i should do something in this summer.....
i usually have a bunch of time to spend, so i think i will work..as a part time job.
we'll see......is anybody offering the good job for me??--------------i'll do it.

9 Comments:

Anonymous Anonymous said...

めぐちゃんきれいだ。

10:55 AM  
Blogger megan said...

(笑)みえっちょだぁ~w あたし、ふけたのよ・・・。いやぁふけるってやぁね。大人になったとでも言おうかしら。ま、昔にくらべたら落ち着いたのかもね。昔見た目とかかなりだったから。髪の毛ピンクベージュとか(笑)みえっちょおげんこ?

6:06 PM  
Anonymous Anonymous said...

you look like an extra from dawn of the dead.

3:37 AM  
Blogger megan said...

haha thx:p

1:20 PM  
Blogger megan said...

haha.うちの彼氏はゾンビみたいだって言ってるけど(笑)

1:48 PM  
Anonymous Anonymous said...

おげんこ!
夏なのに痩せない!これからだ!
ふけたんじゃないよ大人っぽくなったんだよ
女の子から女性になったんだよフェロモンフェロモンうらやまー!
ピンクベージュ!?…すごい
いっぱい写真見たいです。

1:16 PM  
Blogger megan said...

ちょちょ>写真かぁ・・・自分では撮らないからねぇ・・・。もしほんっとに見たいんだったら(いやホント見なくてもいいんだけど・・・)リンクのとこにSENってゆーのあるじゃん?それはうちの彼氏さんのサイトだからそこから写真みれるよ^^いや、ほんとにほんとにほんとに暇なときとかでいいから(笑)別にたいしたもんじゃないし。ははw

4:14 PM  
Anonymous Anonymous said...

知ってる。いひひ。
時々拝見させてもらってます。
ナイスバデーだよね。ほんと。
たまらないよ。

12:45 PM  
Blogger megan said...

ははは。まじか。見てるんだ・・・。お恥ずかしい。や、こっちの人がでかいだけだよ。だから細く見えるのよ、これほんと。

4:53 PM  

Post a Comment

<< Home